Obr.

Obr.
Vítám Vás na své stránce plné povídek ze světa Harryho Pottera. Většinou se jedná o překlady slashe z angličtiny nebo ruštiny. Častými páry jsou HP/LM, HP/SS s HP/LV. Doufám, že se Vám tu bude líbit a zanecháte mi tu nějaký komentář. Vaše Sirina

úterý 29. července 2014

Slohovka


Ahojky,

tak sem si tu dovolila napsat cvičnou slohovku s počkem slov 200 na téma citátu od Pasternaka.....třeba se vám bude líbit, mám z něj totiž jedničku :-)

Sirina

***
„Díky lásce se stáváme lidštější, a to bez ohledu na to, jak probíhá.“ Boris Leonovič Pasternak

Všichni o ní mluví a můžeme ji vidět na každém kroku. Ano, mluvím o lásce. Je všude kolem nás a v každém z nás, i když si to někteří nepřipouští.

Procházíte se v parku a co vidíte? Plno párů držících se za ruku. Zapnete si rádio a co slyšíte? Skupina Elán zpívá o tom, že když zastřelili Puškina, mohla za to láska. Ale je láska natolik mocná, aby to opravdu dokázala? Já osobně si myslím, že je a nedokážu si představit život bez ní. Protože i přes to, že to někdy může kvůli ní pěkně bolet, tak každá minuta strávená s milovanou osobou stojí za všechny problémy a bolesti.

Setkáváme se s ní už jako malí a doprovází celý náš život v různých podobách. Už jako děti zažíváme lásku, kterou k nám cítí naše matky. Později se přidávají další jako například platonická, školní… A nakonec osudová - neznám člověka, který by ji nechtěl poznat. Osobně doufám, že jsem ji již potkala a mám z toho velkou radost. Protože i když jsou chvíle, kdy bych kvůli ní nejraději rozbila všechno kolem sebe, tak bez ní by můj život nejspíš neměl cenu.

Láska je natolik komplikovaný cit, že se v ní nevyznají ani psychologové, přesto je natolik nenahraditelný, že pro něj stojí žít a zemřít.

Žádné komentáře:

Okomentovat