Obr.

Obr.
Vítám Vás na své stránce plné povídek ze světa Harryho Pottera. Většinou se jedná o překlady slashe z angličtiny nebo ruštiny. Častými páry jsou HP/LM, HP/SS s HP/LV. Doufám, že se Vám tu bude líbit a zanecháte mi tu nějaký komentář. Vaše Sirina

úterý 29. července 2014

Valentýn

Název povídky: Valentýn
Fandom:Harry Potter
Překladatel: Sirina
Páry:HP/SS
Varování: příliš sladké, Mpreg

Zase starý překlad.

***
Severus otevřel dveře do jeho pokojů se zamračeným obličejem. Tenhle den nemohl být horší. Odměna za dnešní den sv. Valentýna, studenti byli tak roztržití, že nebyli schopní se soustředit na lektvary. Jedenáct kotlíků vyhodili do povětří, pět jich přeteklo a tři roztavili. Tak teď musel koupit kotlíky za víc než 50 galeonů, protože všechny ty hloupé děti nemohly uklidnit jejich hormony.
A Albus to všechno ještě zhoršil, když ho donutil dělat dozor na plese. Všechna ta oslepující růžová, červená a bílá a studenti co se tam po celou dobu líbali. Jak se mu hnusil Valentýn. Každý byl jen zasněný a vzrušený.
Co opravdu severus nenáviděl na Valentýnu, byla skutečnost, že jeho milenec tu nebyl, aby ho s ním mohl sílet. Jeho krásný, úžasný, inteligentní milenec byl pryč ve škole. Zdokonaloval se v obraně proti černé magii a mohl tak nastoupit jako profesor. Byly to dva měsíce, co se viděli naposledy. Normálně jeho byl každý víkend s ním, ale po několik týdnů byl příliš zaneprázdněný. Bylo to velmi těžké, přejít den a nemoci se těšit na svého milence. Severus nechtěl nic víc, než jít do jeho školy, najít si ho tak a nikdy ho už nikam nepustit. Bohužel, to nešlo.
Severus opovrhoval Valentýnem!
„Vypadáš příliš napjatě, miláčku.“ Řekl velmi důvěrně známý hlas. Severus se otočil. Uviděl svého milence sedět na pohovce, jak se na něj culí dokonalím úsměvem.
„Harry…“ zašeptal. Harry se postavil a přešel za ním.
„Chyběl jsem ti?“ ptal se.
„Ovšem, že ano. Myslel jsem, že máš ještě dva měsíce školy.“ Odpověděl Severus a omotal ruce kolem Harryho pasu,
„Promoval jsem dřív. Ředitel říkal, že budu dokonalý profesor OPČM a dovolil mi to dřív.“ Říkal, jak spojil své ruce Severusovi za krkem. Jejich rty se setkaly ve sladkém polibku.
„Mám pro tebe překvapení, lásko.“ Řekl Harry a odtáhl se.
„Co to je?“ ptal se Severus zvědavě. Harry vzal jeho ruku a položil si ji na břicho. Severusovy oči se rozšířily, když cítil mírnou vybouleninu na jeho břiše.
„J-jak dlouho?“ koktal. Harry se usmíval.
„Jsem ve třetím měsíci. Dozvěděl jsem se to včera, když sem měl ranní nevolnost.“ Odpověděl. Severus pevně sevřel Harryho, v očích měl slzy.
„Děkuju ti, Harry, dal jsi mi ten nejlepší dárek, jaký jsem kdy dostal,“ řekl přiškrceně. Harry zvednul hlavu a znova ho políbil. Slova nebyla potřeba. Budou mít rodinu.
Jak Severus miloval Valentýn.

Žádné komentáře:

Okomentovat